Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Brusinky

Poslední dobou se můj život odehrává v knihách nebo na filmovém, v mém případě seriálovém plátně.

Po dlouhé době jsem se vrhla na čtení. Jednou z knížek, které mě zaujaly je kniha od Barbary Nesvadbové-Brusinky. nikdy bych nevěřila, že někdo cizí dokáže tak přesně popsat můj život.

Kapitola, která mě tentokrát dostala má název Čekání na prince. Rádoby pohádkový název, pod kterým si určitě spousta z vás představí příběh Jak chudá dívka ke štěstí přišla, nečeká žádný happy end A žili spolu šťastně až do smrti. Na takové věci a idilické vztahy už jsem přestala věřit dávno.

 

Nejsem žádná feministka, ale jsem holka, která se o sebe dokáže postarat sama. Nepotřebuju chlapa, aby mě živil a šatil, ale neříkám, že nechci chlapa o kterého bych se mohla starat a který by se občas postaral o mě.

Díky téhle knížce jsem zjistila, že v tom nejsem sama a že i taková nádherná soběstačná baba, jako je Barbara Nesvadbová to cítí jako obyčejná holka a jednou by taky chtěla být křehká, naivní blondýnka o kterou se každý postará.

 

 

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

