Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Můj pohled na věc

Včera jsem slíbila, že se k tomu vyjádřím, takže jsem tady, ikdyž ještě netuším, jaké moudro ze mě vypadne.

Friends with benefits

To je podle mého model, který nemůže fungovat, nebo alespoň nemůže fungovat moc dlouho.

Bereme-li v úvahu, že to zmiňované BENEFITS je sex.

Máme-li kamaráda, ketrého opravdu můžeme nazývat kamarádem a zamotá se do toho sex, je velmi pravděpodobné, že se z toho stane láska na celý život a nebo to bude jen sex, který přátelství úplně zabije. Neznám jediného člověka, který by se k druhému po společně prožité noci choval úplně stejně jako před tím. Spousta lidí si možná myslí, že se tím nic nemění, ale přece jen jde o věc intimní a vztah dvou lidí se tím změnit zkrátka musí.

Co si o tom myslíte vy?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Můj pohled na věc

  1. Barunka.l on said:

    Jsem ráda, že se shodneme

  2. PJ on said:

    že máš naprostou pravdu

Zanechat Odpověď

