Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Počasí

Vážně jsem se těšila.Narychlo jsem si v práci domluvila dovolenou a vyrazila na týden do jižních čech. Bohužel jako vždycky mě zradilo počasí. Kdykoliv sem totiž přijedu, začne neomylně pršet a mrzí mě to o to víc, že u nás ve vsi měly proběhnout parkurové závody, které pořádá jeden ze sousedů. Nejedná se o nějakou velkoou akci, ale maličkou slezinu pár koňských přátel. Dnešni hnusné počasí mě vážně mrzí, protože se to odehrálo teprve podruhé a podruhé pršelo, takže si to neužili ani jezdci, ani diváci. Předpokládám, že zítra bude zase hezky. Doufám, že se mi počasí nechce pomstít a že mi neproprší komplet celá dovča.

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

