Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Podzim

Nejoblíbenější období roku.

Letošní dovolenou, ač to vypadalo, že žádná nebude, jsem se zase a opět rozhodla ztrávit u rodičů v jižních čechách. Pravda, moje vysněná dovolená ala Na samotě u lesa se nekoná, ale stejně si užívám vesnického života, chodím se psem do lesa a vůbec tak nějak pobíhám venku.

Dneska jsem ale byla maličko překvapená. A netvrdím tím, že překvapená špatně. Dýchl na mě podzim. Znáte takový ten pocit, k, kdy horké letní sluníčko pálí, létají vosy, včelky, ptáci štěbetají a pak najednou zavane větřík a přinese zvláštní vůni podzimu. Pořád jsou nádherné dny plné sluníčka,ale rána už jsou chladná, rosa v trávě vydrží skoro celé dopoledne a k posezení u ohně už vytáhneme svetr,ale pořád ještě se enchceme vzdát toho letního pocitu.

Miluju podzim, vůni spadaného listí, obalené stromy jablíčky, hruškami a švetskami, ketré nám budou dělat společnost celou zimu. Miluju vůni lesa plného hub, tu sluníčko, ketré jen tak šimrá a už nepálí. Nemusím jezdit na dovolenou do horoucích pekel, pálit svoji kůži na přeplněných plážích u moře, mám ráda dovolenou na českém venkově, ikdyž naše chaloupka není úplně taková, jako ze Samoty u lesa.

Jak jste na tom vy? Jaké roční období máte rádi a proč?

 

Single Post Navigation

3 thoughts on “Podzim

  1. A omlouvám se za překlep, samozřejmě tam má být "mě".

  2. Také mám nejraději podzim. I když se na každém ročním období dá najít něco krásného, tak podzim vede. Mám pro to stejné nebo podobné důvody jako ty, moc rád jezdím na podzim na chatu… A na listím zasypaném zátiší bych mohl trávit celé hodiny 🙂 Depresivně na mně vůbec nepůsobí, naopak.

  3. Pindruscha on said:

    Nejradši mám pozdní jaro. Podzim moc v lásce nemám – je to předzvěst zimy a tu nesnáším. Je pořád tma a zima a lezou na mě depky. 🙂

Zanechat Odpověď

