Barunka bloguje

In my dreams I can fly

První začátek roku po konci světa, který nikdy nepřišel

A je to zase tady, čas je neúprosný a nám začal zase další rok. Někteří očekávají rok plný štěstí, protože třináctka je jejich šťastné číslo, někteří pověrčivci se na silvestra uzavřeli do svých domovů a nevylezou dřív než za rok, ale pro většinu z nás je to zase dlaší rok a další začátek. 

A jak už to tak bývá, začátkem roku je ideálním časem pro různá předsevzetí (která nikdy nedodržíme, ale proč to nezkusit).

Ani u mě tomu není jinak, i já jsem se nechala strhnout a stanovila si cíl letošního roku. Ale musím říct, že to není jen tak nějaký rozmar, letos se pokusím vytrvat, protože už se na to připravuju delší dobu a mám dojem, že právě nastal čas začít.

Ano vážení, začínám hubnout…

Poté, co jsem se celé dlouhé svátky jen a jen cpala a poamlu nevytáhla paty z domova. A co se stalo zavazování tkaniček u bot soubojem člověka s přírodou, už mi vlastně ani nic jiného nezbývá.

Takže hurá do toho. Budu ráda, když se třeba podělíte, pokud už máte nějakou zkušenost. Musím říct, že jsem celkem slušný hubnoucí teoretik, ovšem v praxi pokulhávám, tudíž uvítám jakoukoliv podporu.

Pokusím se tady psát něco jako deník, ikdyž si nejsem jistá, jestli mi to půjde opravdu pravidelně, ale to uvidíme.

Takže pozor, začínáme.

DEN 1.

Cvičení:

Aquaerobik – cvičitelka Bára, úžasné, bolí mě naprosto všechno, doufám, že zítra vstanu z postele.

Jídlo:

Snídaně:

jogurt+domácí müsli, 100% džusík zředěný vodou, ovocný čaj

Svačina:

knäckebrot + cottage

Oběd:

ten se mi maličko vymknul, protože naše jídelna má ještě sváteční režim, tudíž vaří jen dvě jídla. Dnes byly na výběr špagety a kuřecí plátek s hranolkama. Žel bohu špagety došly, takže jsem dietku zahájila pěknou mňamkou :o) Naštěstí k tomu byla docela velká obloha, tak jsem dala jen půlku hranolek a zbytek zeleninka a rajčatový salát

Svačinka:

okurkový salát

Večeře:

Sendvič Eldorado z Expres sandwich

dle výpočtů dnes: 6605 KJ

Single Post Navigation

One thought on “První začátek roku po konci světa, který nikdy nepřišel

  1. jana on said:

    ahoj baro. dobre se ctes. jen tak dal. pokud jde o hubnuti, mohu doporucit osobne odzkousene a zarucene fungujici: prestat michat proteiny a uhlohydraty. tedy: maso jen se zeleninou. a pokud jist prilohy tak taky jen se zeleninou. pokud mozno uplne vypustit brambory. (priklad: kure s fazolkami nebo grilovanou cuketou. kralik na cesneku a mrkvi. / testoviny s ratatouille. zeleninove rizoto s houbami. atd.) jez pak kolik chces, vaha jde dolu. nevim proc to tak funguje, ale funguje to. drzim palec!

Zanechat Odpověď

