Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Proč nepíšu?

Jednoduše protože jsem lenoch…;o)A taky nemám čas.

Jojo, tak tahle věta z mých úst zaznívá čím dál častěji. Slýchávají ji moji kolegové, moje rodina, i moji přátelé. Určitě to znáte, člověk se neustále vymlouvá na to, že něco nestíhá, že nemá čas, že něco bude muset odložit. Zkusili jste se někdy zamyslet nad tím, co vlastně děláte, že ten čas nemáte? Já si sama na sobě ověřila, že pokud člověk o nějakou věc opravdu stojí, čas si na ni vždycky najde. Je až neuvěřitelné, že se opravdu cítím tak, že vůbec nic nestíhám, ale když si pak zrekapituluji den, zjistím, že vlastně vůbec nevím, co jsem celý den dělala.

Ale teď opravdu, co poslední dobou dělám. řekněme, že přibylo poměrně dost pracovních povinností, takže varianta, že občas něco sesmolím v práci jde jaksi mimo mě. Navíc se naše firma vrhla rovnýma nohama do kapitalistického světa a začínají nám monitorovat internet, takže i čtení blogů ostatních bude těžší a těžší. Potěšující zpráva je, že jsem si konečně zařídila internet do mobilu a že spoustu věcí budu moct udělat ve vlaku.

A druhá věc, která mi naprosto vyplňuje čas, kdy nejsem v práci souvisí s mojimi posledními články.

Na začátku roku tady padaly silácké řeči, že začínám hubnout. Původní myšlenka byla ta, že blog budu využívat jako deník, což se při mé sebekázni ukázalo jako bláhové myšlení.
Ale předsevzetí o hubnutí mi stále drží.

V rámci západního myšlení naší společnosti začala funovat i motivace zaměstnanců a naši personalisti naštěstí stále věří, že nejsilnější odměnou zaměstnanci jsou prachy…:o) Začátkem roku tudíž dorazily na můj účet prémie, které jsem se rozhodla investovat do svého zdraví (aspoň tak to do mě neustále všichni hustí). Hubnutí ve vlastní režii se mi nedaří, tudíž nastoupilo hubnutí pod dohledem odborníků. Konkrétně tedy výživové poradkyně a hlavně osobního trenéra.

Takže konečně jsme u toho, co vlastně dělám, když zrovna nepracuju. Cvičím vážení, cvičím. A ač jsem netušila, že někdy něco takového řeknu, baví mě to.

A výsledek. Prvních 10 kg dole….

Co vy? Držíte se ještě novoročních předsevzetí??? Nebo jste je vzdali už 2. ledna?

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

