Barunka bloguje

In my dreams I can fly

TEDx Prague

Miluju lidi, kteří mě nějakým způsobem motivují. Miluju lidi, kteří něco dokázali. A právě jsem narazila na akci, kde je tohle všechno spojené.

TEDx Prague

Určitě už se k vám na facebooku dostalo nějaké motivační video z téhle akce v zahraničí. Na internetu se objevují videa s českými titulky, takže už to není nedostupné ani pro nás, špatně anglicky hovořící, blázny.

Nyní je tahle akce pořádaná v Praze a já jsem se během okamžiku rozhodla, že to si v žádném případě nemůžu nechat ujít.

Pokud ještě nevíte, o co jde, tady jedno motivační video od člověka, kterého je momentálně všude plno. Člověka, který projel trabantem  „celý svět“.

https://www.youtube.com/watch?v=44y5m4SZcwc

A teď otázka. Nechcete to někdo absolvovat se mnou?

Ikdyž se jedná o velmi uvolněnou akci, nerada bych, aby mě někdo viděl, jak trpím samomluvou. Ti co mě znají vědí, že já prostě nevydržím celý den mlčet a nekomentovat všechno, co se kolem mě děje, takže varianta, že bych tam šla sama nepřipadá v úvahu, aniž bych se totálně společensky neznemožnila.

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

