Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Lidské hyeny

Zprávu o tom, že zemřela Iveta Bartošová jste už jistě zaznamenali. Nejde se jí totiž za žádnou cenu vyhnout. Je mi líto člověka, kterému se nedostalo pomoci. Je mi líto zmařeného života a je mi strašně líto rodiny a lidí, kteří ji znali.

Nepřestávám ale žasnout, nad lidskými hyenami, kteří profitují na něčí smrti a kteří se z toho snaží cokoliv vytěžit.

Jaksi nedokážu pochopit lidi projíždějící okolo ve vlaku, kteří nelení a natáčí místo skonu člověka, co z otho takový člověk má? Pouští si to před spaním? Ukazuje to doma příbuzným??? Koukej mámo, zase jeden sebevrah, zařadíme si ho do rodinného alba.

Proč tihle lidé prodávají svá videa a fotky do médií? Nejsem schopná pochopit, co je k tomu vede.

Nechci se ve zprávách koukat na těla lidí přikrytá černou plachtou. Nechci sledovat, jak černí havrani nesou rakev. Natož to natáčet.

Proč mám mít denně před očima neštěstí ostatních lidí???

Chci mít v televizi alespoň jednu pozitivní zprávu a nemyslím tím zvířátko na závěr, nebo borce nakonec.

Nebaví mě večer co večer sledovat hodinové zpravodajství o vraždách, dopravních nehodách, zlodějinách, omluvách politiků. Už několik let, v zájmu svého vlastního zdraví, večerní zprávy nesleduju, ale bohužel se mi nedaří vyhnout se jim úplně.

Tak přemýšlím, co vede lidi, aby na tyhle zprávy koukali? Jak máme vychovávat děti ke slušnosti, toleranci a lásce, když jediné co vidí je hnus a špína.

Tolik negativity a hnusu, co nastřádám za hodinku před spaním není můj mozek schopný zpracovat, jak na to má reagovat mozek dítěte?

Ráda se obklopuji pozitivními lidmi, kteří něco dokázali, ale najít pozitivní článek mi dá poměrně hodně zabrat. Je to mnohem, mnohem těžší.

A já se ptám proboha proč???

Proč si děláme svět kolem sebe tak hnusný???

 

 

 

 

Single Post Navigation

One thought on “Lidské hyeny

  1. Děláme ho takový proto, protože jsme lidi.

Zanechat Odpověď

