Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Šátky

Kde to všechno začalo? Asi před deseti lety jsem ze zdravotních důvodů absolvovala operaci krku. Po téhle lapálii mi na krku zbyla poměrně velká a viditelná jizva. Ne že bych byla nějak moc cimprlich, ale přece jen jsem měla potřebu ji aspoň občas maskovat. Proto jsem si pořídila své první šátečky.

Tehdy jsem ještě netušila, že to odstartuje jednu z mých závislostí.

Dnes už neskrývám jizvu, ale šátky se staly mojí vášní.

Mám ráda jednoduchý a pohodlný styl oblékání. Nejraději triko, džíny a tenisky. Občas mi ale přijde, že je to maličko nuda. Tehdy, před deseti lety, jsem zjistila, že šátkem se dá celkem solidně rozzářit obyčejné oblečení a zároveň si nezruinovat peněženku. Většina kousků se dá pořídit do stovky, ale nejsou výjimečné ani úlovky do 50 korun.

S mou rostoucí sbírkou začínám ale řešit nerudovský problém: Kam s ním. Dnes moje sbírka čítá kolem 60 kousků a skladuju je po různu ve skříních a šuplíkách, což je značně nevyhovující, protože ztrácím přehled o tom, jaké šátky vlastně mám, zvlášť u těch, co leží na dně šuplíku. Nutí mě to k zamyšlení a hledání nového skladovacího řešení.

Při hledání jem našla pár nápadů, které mě zaujaly.

DIY_slide_out_scarf_organizer

 

Velmi praktické řešení, jen pro něj momentálně nemám prostor. Maličko mám obavy, že by mi šátky zabraly většinu prostoru skříně, ale výsuvná část je moc sympatická. Tenhle nápad najdete tady.

Další nápad, který mi přijde skvělý nejen na šátky, ale opět použitelný pouze do velkých předsíní je tady

 

wall-storage

A co vy? Máte uložení šátků vyřešené???

 

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

