Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Co teď čtu – Hvězdy nám nepřály

I já jsem se nechala nalákat na zprofanovanou knížku. Musím podotknout, že k podobným titulům, o kterých všichni tvrdí, jak jsou skvělé, jaksi nemám důvěru. Většinou se taková knížka nedá sehnat v knihovně, a tudíž jsem nucená si ji koupit a o to víc bývám potom otrávená, když ji nedočtu. Nejen, že utratím nehoráznou sumu peněz, ale především si většinou donesu domů krám, který zabírá místo v mé knihovničce mnohem zdařilejším knihám.

Ač jsem konzerva a nedám dopustit na krásný šustivý a voňavoučký papír, v případě podobných titulů jsem vděčná elektronice. Momentálně se mi do čtečky dostala kniha Hvězdy nám nepřály od Johna Greena.

Titulka knihy Hvězdy nám nepřály

Mám za sebou něco přes půl knihy a musím říci, že se to celkem číst dá. Ne tedy, že bych běžela do knihkupectví a zruinovala peněženku za papírovou verzi, ale zatím to vypadá, že to dočtu a musím říct, že mě ta kniha ani moc neotravuje. Považuju se za nenáročného čtenáře, ale také čtenáře, který si přizná, když ho kniha nebaví a nesnaží se jí přečíst za každou cenu.

Takže jak shrnout pocit z knihy, kterou všichni óóóchají a áááchají? Neurazí, nenadchne. Dočtu ji, to už je teď jasné, ale číst knihy, kde se slovo smrt a umírání objeví na každé stránce, ba co víc, je hlavním tématem, to jaksi není můj šálek kávy. Je mi jasné, že to třeba popisuje, možná i reálně, umírání člověka na nevyléčitelnou nemoc, ale já chci číst pozitivní knihy, knihy, které mě nabíjejí pozitivní energií a to tahle bohužel není. Radši se v přeplněném vlaku směju, než pláču, když u obojího na mě lidi blbě koukají.

 A co čtete vy?

Preferujete klasickou knihu nebo jste pokrokoví a čtete elektronicky???

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

