Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Gentlemani na silnicích

Včera jsem se ocitla v situaci, které jsem se chtěla celý svůj řidičský život vyhnout. Moje milované autíčko vypovědělo poslušnost, na křižovatce škytlo (prdlo, omdlelo…), a od té doby už na mě sice výhružně vrčelo, leč se nepohnulo ani o centimetr.

Strašně nerada jsem středem pozornosti a to když stojíte uprostřed křižovatky a telefonujete, prostě jste. Ikdyž se mi podařilo dojet alespoň kousek ke kraji, takže jsem provozu vyloženě nepřekážela, přesto jsem byla nepřehlédnutelnou součástí křížovatky. To ale není to, co mě přivedlo k dnešnímu zamyšlení.

Stalo se mi to v neděli odpoledne, člověk by řekl, že lidé jsou v neděli dobře naladěni, nikam nespěchají.

Velmi mě překvapily reakce mužů projíždějících kolem. Za tu půl hodinku, co jsem čekala na odtah, kolem mě projelo bezpočet aut, rodiny s dětmi, páry vracející se z výletu, ale taky spousty samotných mužů. Ani jednou auto ale nepřibrzdilo a nikdo se nezeptal, jestli nepotřebuji pomoc. Za tu dobu na mě jen 5 chlapů troubilo, ťukali si na čelo a ukazovali nemravná gesta. Jen prostě prosvištěli kolem. Pravděpodobně jsem vypadala málo zoufale a oni mě považovali za krávu, která zaparkuje uprostřed křižovatky, aby si vyřídila hovor. Překvapilo mě ale, kam se vytratilo gentlemanství na silnici. Na jednu stranu chápu, že za každým rohem číhá nějaké nebezpečí, ale kdyby mi pánové pomohli to auto kousek postrčit, překážela bych v křižovatce mnohem míň.

A co vy? Pomohli byste někomu na silnici?

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

