Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Jan Kříž

Mám ráda divadlo. Mám ráda pohodové kusy, oddechovky, především komedie. Nehraju si na velkého divadelního znalce, ale ráda se v divadle bavím. Poslední dobou mi tohle naplňují muzikály a vzhledem k tomu, že to tak mají i moji rodiče, máme z návštěvy muzikálů takovou malou rodinnou tradici. Po sérii ne moc vydařených kusů jsme zariskovali a před rokem jsme objevili kouzlo muzikálů divadla Kalich. Jejich podání a především mladý a dravý kolektiv nás naprosto uchvátilo.

Minulý týden jsme absolvovali novinku Horečka sobotní noci. Nejen, že máme rádi tuhle hudbu, ale taneční vystoupení, které ji doplňovalo bylo neuvěřitelné. A tím se dostávám k tomu o čem chci dneska psát.

Hlavní roli ztvárnil Jan kříž, který mě ohromil natolik, že jsem se o něho začala více zajímat. Honza je dle mého nejen dobrý herec, ale i zpěvák, takže poslední týden poslouchám jeho album pořád dokola a moc se mi líbí. Tady jedna ukázka, která mě chytila za srdce. Kdyby každý chlap říkal takové věci nahlas, mnoha ženám by myslím výrazně stouplo sebevědomí. A co si budeme povídat, sebevědomá žena = šťastná žena.

 

Single Post Navigation

Zanechat Odpověď

