Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Velká prázdninová výzva

Jelikož léto nepatří zrovna k mým oblíbeným ročním obdobím a od doby, co nemám prázdniny to platí dvojnásob, rozhodla jsem se, že se pokusím prázdninovou atmosféru alespoň navodit. Na facebooku na mě jukla

Velká prázdninová výzva Kuchařky pro dceru.

Vůbec nemám ponětí, co si pod tím představit, ale pokusím se do toho vklouznout a uvidíme.

Vzhledem k tomu, že výzva začíná až zítra, nejsou zatím na webu žádné podrobnější informace a já jsem jako na trní. Chtěla bych se na tu mega výzvu nějak připravit. Ostatně jako na všechno, jak si mám vymyslet katastrofické scénáře toho, co by se mohlo pokazit, když vůbec nevím, zda půjde o vaření, jezení, pečení či jak Florentýna naznačuje o kosmetiku. Taková překvapení jsou pro nás plánovače naprostou pohromou. Jak si mám připravit suroviny, když nevím, co mě čeká. Jak vytvořít týdenní seznam na nákup, když bude zveřejněna každý den jen jedna výzva. To co se mi v takovou chvíli děje v hlavě bych vám přála někdy vidět ;o)

Pokusím se tedy večer učinit alespoň malou přípravu v tom, že poklidím kuchyňskou linku, abych měla připravený prostor, až ta samotná bomba přijde.

Co vy, přidáte se?

Single Post Navigation

One thought on “Velká prázdninová výzva

  1. Pingback: Červenec – měsíc výzev | Štěstí v domě

Zanechat Odpověď

