Barunka bloguje

In my dreams I can fly

Nejlepší kafe

Taťka kouká na Pacifik a já zaslechla větu, která mě donutila se zamyslet.

Kdy jste pili své nejlepší kafe??? V seriálu to bylo spojené s vyloděním a silnými zážitky z války. Moje zážitky nejsou tak drastické, ale přesto mi v paměti utkvěly dvě kafe u kterých můžu říct, že si dodnes pamatuju jejich chuť.

Kupodivu jsou oba dva mé zážitky zahraniční. Jedno kafe přišlo po probdělé noci, po cestě do Vídně, kde jsem s mými kamarády vyzvedávala na letišti kamarádky, ketré se vracely z Portugalska. Stavili jsme se ve Starbucks ve Vídni a ta atmosféra byla naprosto bezkonkurenční. Všichni unavení, ale přesto šťastní, že se zase vidíme.

Druhé kafíčko mám spojené s mým pobytem v Německu. Bylo to mé první kelímkové kafíčko. Poprvé jsem se totiž odvážila sama jít do obchodu a začít mluvit německy. Už jsem jen neukazovala prstama co chci,ale řekla jsem si o velké kafe s mlékem. Tenkrát jsem ještě nedokázala svoje kafíčko vymazlit, páč jsem z kavárničky vystřelila jak namydlený blesk, ale od té doby se tahle kavárna stala mou nejoblíbenější a kdykoliv jsem měla chuť na nějakou mňamku, vždycky jsem zavítala tam. Dneska jen doufám, že ta kavárnička pořád stojí na stejném místě a že až zase zavítám za hranice, bude tam na mě to skvělé kafíčko čekat…

A co vy??? Jaké bylo vaše nejlepší kafe??? Vzpomenete si na nějaké takové???

Single Post Navigation

Napsat komentář